Alba, Sexy, Miriam, Tena, Patu, Blas, G.C, Frankie, Navata, Batman, Fems, Innombrable, Xai, Ludo, Futuro, Kike, Winie i segur que em deixo més gent,,,
S'acorda dur a terme un rejoveniment de la directiva de l'associació. Els càrregs queden distribuïts de la següent forma:
President: Fems
Tresorer: Futuro
Secretari: Innombrable
Vocal: G.C
Vocal: Alba
Vocal: Ludo
Es posa gent amb prespectiva d'estar a la universitat més d'un any, per no haver de canviar de nou l'any vinent.
Referent a l'accés al compte bancari, al canviar la directiva, els tres màxims representants, seran els qui tindran accés al compte de la associació. S'ha insistit en que hi hagués alguna noia, per a millorar l'informació i l'accés econòmic als dos equips, però no hi ha cap candidata que esperi ser a l'equip més d'un any.
Els responsables per al tema de barraques 2010 són Innombrable, Chipi i Tena.
Per altra banda davant la imminent sortida dels actuals representants de l'associació, al consell d'associacions, es reforça la representativitat que duen a terme en Futuro i l'Alba, amb en Innombrable. Caldria que s'hi afegís també una noia..
Es fa ressò de la importància de que tothom faci servir i tingui accés al blog com a eina comunicativa, doncs es detecten grans malentesos i desconeixement de moltes activitats entre els dos equips que es poden solventar amb aquesta eina.
Degut al desconeixement de l'actual situació econòmica, no es parla d'una regulació econòmica, sobre diferents coses que poden rebre subvenció tals com parapetos, samarretes i viatges. Caldria establir algun canal per a poder discutir-ho.
Les noies fan ressò del desconeixement de l'ajut aligot federat que es va proposar l'any anterior i que encara no s'ha pagat?? s'obrirà un full al blog per a que s'hi apuntin els interessats/des, on s'especifiquin les bases.
També es fan noves propostes sobre la organització del blog per part d'en Frankie, que són acceptades.
Es veu una gran voluntat de fer diferents activitats, que només requereixen d'una mica d'implicació en l'execució, ja que sino tenim moltes idees, però ningú les executa.
L'alba comenta que hi ha l'adreça rugbyudg@gmail.com, que serveix per a utilitzar de correu de l'associació. 
Es fa saber que el representant de merchandising dimiteix de cares a l'any que ve, i caldria algú que el substituís.
Després d'unes quantes cerveses i la derrota del Barça, es dona per tancada la sessió, tot i quedar molts temes pendents per a parlar. S'espera que en una propera reunió, o a través del blog, es puguin parlar totes les inquietuds que hi hagi dins l'equip.
El resum d'aquesta assamblea serà transcrit amb els noms reals de cadascú, per a les actes de l'associació. Aquesta acta, serà aprovada en la propera reunió que es dugui a terme.
El responsable de transcriure-ho (copiar-pegar) és el secretari, alias innombrable.
Salut!
Si voleu hem puc fer càrrec del merchandaising de cara l'any que bé, quan ho deixi en schumi. I si algú m'ajuda millor! Salut.
ResponEliminaBé Presssiii!!! Jo em puc encarregar de la part de buscar i encarregar a les empreses la serigrafia dels merchandasings.
ResponEliminaEm sap greu, només puc fer això... soc nefast pel disseny!!
Gràcies pel resum Batman!
ResponEliminaS'ha pagat 50€ de l'ajut per la fitxa federada del GEiEG a en Monteclaro i a en Fonsi (a aquest últim encara li dec 5€). No recordo si s'havia dit de fer l'ajuda extensiva a tots els equips federats. Crec que una de les condicions per tal de rebre l'ajuda hauria de ser que el jugador/a en qüestió participi força en els entrenaments federats (per evitar que algú es faci la fitxa i després passi de tot, encara que sigui poc probable que passi).
ResponEliminaNilín.
Estic dacort amb en Nilín.
ResponEliminaL'escrit ja el tinc l'imprimeixo pel pròxim dia que fem reunió?
Pd: ja hem miraré com es fa per que no surti Enric al nom...