diumenge, 26 de juny del 2011

SOPAR FINAL TEMPORADA

Aligues i Aligots:
Sóc un empanat/passota/despistat i m'he enterat a mitges que s'està muntant quelcom com a sopar de final de temporada. Via mails, jo em perdo, entre les adreces, els missatges i que la gent apareix amb el seu nom real i no el mote, no sé qui cony parla.

Les meves preguntes son:
Quan es fa?
On es fa?
què es menja?
què cal portar?
com cal anar vestit?
Què es fa després?

I ale, només falta saber la gent que vindrà.

A partir del 29, jo ja estic dels examens, així que si és després d'aquesta data, jo vinc.

Salut i rugbi
JIMBO

3 comentaris:

  1. -es fa aquest dijous 30,
    -el lloc es a barracons,s'ha quedat a les 19:30 per l'avantmatx i per anar al mercadona a comprar pa, gel, plats i si voleu cubates, alcohol... :S
    -es menja la carn que va sobrar de la botifarrada (segons tinc entès)
    -cal portar-se el got i espècies.
    -s'ha d'anar formal, amb algun polo de rugby per anar bé.
    -despres es surt si o si.

    gent que ha confirmat:

    -gordo cabron
    -jay
    -innombrable
    -brut
    -caca(k2) o carles caner xD
    -kinder
    -chipi
    -barbacoa
    -enano cabron

    la resta pendent de confirmar.

    salut

    ResponElimina
  2. Encara que les àligues no hagin dit rés i fagin veure que el seu equip no existeix estàn convidades i suposo alguna/es vindran...

    D'altra vanda qui conegui alguna model sueca que la porti. Pubilles també compten! XD

    Salut!

    ResponElimina
  3. Les samarretes ja son aquí!

    Parleu amb en Futuro, o al grup de facebook dels aligots.

    Salut!
    Innombrable

    ResponElimina