Hola a tothom!!
Be com molts ja sabreu, hi si no dons ara us ho dic, d'aquí no massa arriben ja dels festes majors de Girona! En motiu d'això i de l'inici de la temporada farem un primer sopar de gala per l'equip masculí i el femení.
La indumentària serà la que be siguen habitual pels grans actes: faldilla escocesa, i RES de calçotets!! Els que no en tingueu aneu-la buscant amb calma, però mireu de tenir-la pel sopar
Aquest sopar també servira per parlar de temes important de barraques que ja anirem concretant, o sigui que es important la assistència de àligues i aligots, aneu contestant indicant que hi assistireu. Ja comunicarem lloc i hora mes endavant.
Una altre cosa que vui comentar es que els altaveus de barraques ens costen cada any 350€, quan un equip una mica superior val uns 750-800€ incloent-ho tot, taula de 3 entrades amb lector USB, altaveus amb doble woofle de 15" i 600W rms cada un, i etapa de 700W per canal amb lcd que indica la temperatura de funcionament. Tambe sens facilitaria el cablejat.
L'amortització seria de dos anys, aquest ja ens estalviaríem 350€ i l'any que be ja estarien quasi amortitzats. Apart els tindríem sempre que vulguem per si volguéssim fer un torneig o un aligot de ferro. La botiga es d'aqui Girona o sigui que problemes de garantia no en tindrem. Pel l'emmagatzematge, jo mateix m'ofereixo, a casa som 3 aligots i tenim una habitació pels mals endreços sense humitat ni res que serà perfecte, apart que jo mateix sere el "tècnic de so" quan no ho sigui en xipi. Tot i això es un equip molt senzill de fer servir, si fa no fa com el que ens venien llogant.
Deixo un enllaç a les especificacions del equip en pdf.
Comenteu si us plau les vostres opinions al respecte, s'ha de demanar dilluns si es demana per que arribi per barraques sense problemes.
Salut i rugbi!!
Em sembla molt bé lo de comprar l'equip de música, però els que comparteixen la barraca amb nosaltres podrien pagar la part que pagarien de lloguer per ajudar a l'am0ortització.
ResponEliminaRecordeu que si no teniu faldilla escocesa podeu venir amb un pareo, minifalda, bandera, o el que sigui que faci de faldilla. Si algú no la porta ja li trobarem algun substitutiu.
Salut,
Batman
Confirmo el sopar!!
ResponEliminaConfirmo l'equip de só!!
sisi evisentment, els que estiguin amb nos a la barraca pagarien la part proporcional al que els i tocaria pagar si es llogues.
ResponEliminaConfirmo la meva assistència al sopar.
ResponEliminaI no crec que l'equip de so sigui una bona idea a llarg termini, com ja vaig dir ahir. Tot i que s'agraeix que algú aporti noves idees i esforç pq la barraka vagi millor!
G. Cabron
Jo no se si treballare o no aquell dia, pero de moment no ho faig, per tant confirmo la meva asistencia al sopar.
ResponEliminaPel que fa a l'equip de musica no em sembla malament, sempre i quan el fem servir en altres ocasions al llarg de l'any.
Fins la proxima,
Güini
A mi em sembla perfecte lu del equip de so, però s'hauria de plantejar un responsable cada any perquè no hi hagi problemes en el futur.
ResponEliminaDe cara al sopar del 21, conteu amb mi!
Salut i rugby!
Jo vinc al sopar de dia 21...i les àligues ja n'estan informades.
ResponEliminaHem sembla bé lo dels altaveus, però tb crec que els altres de la barraca ens haurien de pagar algu per l'amrtització.
Magda.
confirmo sopar.
ResponEliminaTema equip de so feu el que vulgueu.
Jimbo
confirmo asistencia al sopar!!!!!
ResponEliminaJK
Jo tmb confirmo asistencia
ResponEliminaSandra
Assistència confirmada al sopar i al q faci falta!
ResponEliminaPel tema equip de so, però sobretot hi estic d'acord si fem el q diu en Güini, HEM DE MUNTAR MÉS FESTESSSSS!
Per acabar, aneu mentalitzant-vos que aviat, per les dates de barraques, organitzarem una altre edició del torneig de Sant Narcís!!!!!
Petons i tocaments varis per tothom!
Tena Lady per servir-los!
Ok, rebut.
ResponEliminaTirem l'equip endavant.
Bon cap de setmana i segui confirmant assistència al sopar!!
jo tambe confirmu ke vindre el dia 21!!
ResponEliminai lu del ekip de sok krek que el tindriem de comprar i anarlo utilitzan al cap del any
salut i força gent!!
KINDER
Jo també confirmo assistència al sopar!
ResponEliminaI pel que fa lo de l'equip de so em sembla bé, però s'ha de tenir molt clar qui s'encarrega de vigilar-los i a on es guardaran la resta de l'any.
Ens veiem pel camp!!
:)
Alba
Me apunto!!!
ResponEliminaJo en principi confirmo que vindré al sopar !!
ResponEliminaja he acabat de mentalitzarme per tornar a viure el trauma de dutxarme am vosatres racistes, dimecres cumensu entrenus, pro al sopar no podré, sap greu.
ResponEliminaMohamet Jordi
El dijous 21 tinc un concert a Barcelona, o sigui que em perdré el sopar, però ja m'afegiré a la festa! ;)
ResponEliminaPel que fa a l'equip de só, em sembla una bona inversió. Òbviament les altres associacions que estiguin amb nosaltres a la barraca, que paguin la part proporcional al que seria el lloguer i sobretot anomenar un responsable cada any per l'emmagatzematge de l'equip.
IMPORTANT: Us recomano que feu reunió per organitzar barraques ABANS del sopar. Sinó es fa impossible organitzar-se. Creieu-me! ;)
Apa gent, ens veiem pel camp i felicitats a tots i totes les del GEiEG pel partidassos d'avui!
Confirmo assistencia al sopar i lo de l'equip de so em sembla bé, vosaltres mateixos!!
ResponEliminaSchumi
yo tb me apunto!!
ResponEliminamaño-pilarica