divendres, 15 d’abril del 2011

Partit contra Gaztedi (Pais Basc)

Bones a tots!!

El pròxim dijous dia 21 es jugarà el partit de tornada del que és va jugar durant la gira.

El parit serà al camp del GEIEG, a rugbi 15, i quedem a les 19:30 per jugar a les 20:30.


S'ha de deixar el llisto ben alt camp amb una bona revenja!! Al tercer temps amb mantenir el nivell casi que n'hi haurà prou (tot i que si es puja millor que millor).

A jugar també vindran gent del GEIEG i juvenils que també van vindre de gira. Aprofiteu la oportunitat i fem un bon partit a 15!!


Salut i rugbi!!

8 comentaris:

  1. si esteu per girona no dubteu a venir. També hi haurà gent dels senglars i de banyoles. I al tercer temps: barbacoa i birres. Encara que no pogueu jugar veniu a donar un cop de mà i a menjar (sobretot els qui vàreu venir a Vitoria...)

    ResponElimina
  2. Jo m'apuntu! Tot i que potser haure de marxar el segon temps. Ja veurem

    Jay!

    ResponElimina
  3. jo també m´apunto, ja hem vaig perdre la gira i aixo no m´ho deixo....

    pablo

    ResponElimina
  4. Aupa! el nom de l'equip és GaZtedi amb Z.

    ResponElimina
  5. Arreclat!

    No també vindré, a jugar i a menjar!! jaja

    Salut!

    ResponElimina
  6. Suposo que vols dir que si que vindras ¿no innombrable?

    Yo també m'apunto al partit.

    Fins dijous a les 19:30h!!!!


    Brut

    ResponElimina
  7. No podré venir al partit!

    Jay

    ResponElimina
  8. Sisi jo vinc.

    Salut!
    Innombrable

    ResponElimina